Yoga for utbrenthet – Tips 3

Yoga for utbrenthet – Tips 3

Dette er en utrolig behagelig og nyttig yogastilling for å hente seg inn igjen og roe ned et stresset hode. Sammen med en headwrap, så kan dette gi deg en ordentlig god hvil og hjelpe deg med å koble helt av. Kombiner den med en guidet meditasjon (f.eks. denne) og noen balanserende pust, så blir dette riktig så avslappende og helende.

Hvordan komme inn i stillingen

  • Legg deg på gulvet, enten på gulvteppet eller på en trenings/yogamatte, ha et pledd under hodet og et i nærheten til å legge over kroppen din
  • Sleng bena på sofaen, en puff eller en stol
  • Pakk deg godt inn med et pledd, kjenn at du klemmer det innunder kroppen
  • Headwrap: ha pleddet brettet sammen en gang på midten, logg hodet på pleddet. Brett pleddet fra den ene siden av hodet over til den andre siden, pass på at det går over nesen, men det dekker øynene. Deretter fra den andre siden og over. Det kjennes godt ut når det er litt stramt, men pass på at det ikke er for stramt.
    Se video under
  • Test det ut og nyt 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Søk